Certificat digital
Aconsegueix el certificat digital pas a pas

QUÈ ÉS?

Un document digital que conté les nostres dades personals i identificatives, autenticades per un organisme públic oficial, amb el qual podrem realitzar les gestions en Internet.

COM ACONSEGUIR-LO?

1. Demanar cita prèvia via telefonica al 96 150 15 00 o via telematica a través d' https://citaprevia.aldaia.es/ fent clic en O.I.A. i després "Certificat digital" i triem dia.

2. Acudeix al Ajuntament en el dia i l'hora de la cita amb el teu DNI en vigor i una adreça de correu electronic.

El personal de l'Ajuntament t'entregarà una clau i els passos a seguir per a poder generar-ho en el teu navegador i realitzar els tràmits. A més t'arribarà un correu amb el següent assumpte: "Correu de comprovació de possessió de compte de correu ".

3. Generar certificat en el teu ordinador:

1) Verifica el teu correu amb el missatge que hauràs rebut després d'acudir a l'Ajuntament.

2). Accedeix a la pàgina Zona de generación de certificados de la Agencia de Tecnología y Certificación Electrónica (accv.es)

3) Completa el formulari:

- DNI amb lletra majúscula.

- El codi que t'hauran facilitat a l'Ajuntament.

- Paraula proposada en la finestreta groga

4) Fes clic a " autenticar codi " i en la següent pantalla " generar certificat "

5) Estableix un PIN/contrasenya per al teu certificat.

6) Selecciona "descarregar " i es guardarà el teu certificat. Una vegada guardat fes doble clic i s'obrirà l'"Assistent d'Importar Certificats

7) Una vegada obert l'"Assistent d'Importar Certificats " prem dues vegades en "següent".

8) Introdueix la contrasenya que hages triat en el pas i torna a prémer següent.

9) Fes clic a "finalitzar " i ja tindràs instal·lat el certificat en Chrome i en Internet Explore per a poder realitzar els tràmits telemàtics.

 

*Informació mes detallada amb captures de pantalla en el següent PDF