Formulari de cerca

Oficina Municipal d'Habitatge

L'Oficina Municipal d'Habitatge, té com a objectiu previndre i atendre situacions relacionades amb l'habitatge habitual, i oferir informació i suport a les unitats familiars.

Les següents línies d'actuació son:

  • La gestió i administració dels habitatges de propietat municipal.
  • Sol·licitud de lloguer d'habitatges municipals (segons criteris).
  • La tramitació de les sol·licituds d'Habitatges de Promoció Pública de la Generalitat (segons criteris).
  • Prestacions econòmiques d'especial urgència per a l'habitatge.
  • Servei d'Intermediació Hipotecària, mediació entre el/la client i l'entitat bancària dels habitatges en risc de ser desnonats per impagament de lloguers o hipoteques.

És un servei gratuït i per a sol·licitar-lo cal complir certs requisits:

Sol·licitar lloguer en habitatges municipals:

  • Estar empadronats en l'Aldaia almenys 2 anys.
  • Ser més d'una persona en la unitat familiar.
  • No ser titulars d'habitatge cap dels membres de la unitat familiar.
  • Acceptar les condicions d'arrendament.
  • El contracte no serà superior a dos anys.
  • Tenir sol·licitada l'habitatge a la Generalitat Valenciana.
  • Rendes inferiors a 2.100 € a l'any per persona de la unitat familiar

Es prioritzen:

  • Víctimes de violència de gènere
  • Desnonaments
  • Famílies amb menors en risc.

Sol·licitar lloguer en habitatges de la Generalitat Valenciana:

  • Residir, de forma legal, almenys 1 any en la Comunicada Valenciana.
  • No ser titulars d'habitatge cap dels membres de la unitat familiar.
  • Acceptar les condicions d'arrendament.
  • Ingressos inferiors a 2,5 % l’IPREM.
  • Comptar amb ingressos mínims del 0,5 % de l’IPREM.