Oficina Municipal d'Habitatge
L'Oficina Municipal d'Habitatge, té com a objectiu previndre i atendre situacions relacionades amb l'habitatge habitual, i oferir informació i suport a les unitats familiars.
Les següents línies d'actuació son:
- La gestió i administració dels habitatges de propietat municipal.
- Sol·licitud de lloguer d'habitatges municipals (segons criteris).
- La tramitació de les sol·licituds d'Habitatges de Promoció Pública de la Generalitat (segons criteris).
- Prestacions econòmiques d'especial urgència per a l'habitatge.
- Servei d'Intermediació Hipotecària, mediació entre el/la client i l'entitat bancària dels habitatges en risc de ser desnonats per impagament de lloguers o hipoteques.
És un servei gratuït i per a sol·licitar-lo cal complir certs requisits:
Sol·licitar lloguer en habitatges municipals:
- Estar empadronats en l'Aldaia almenys 2 anys.
- Ser més d'una persona en la unitat familiar.
- No ser titulars d'habitatge cap dels membres de la unitat familiar.
- Acceptar les condicions d'arrendament.
- El contracte no serà superior a dos anys.
- Tenir sol·licitada l'habitatge a la Generalitat Valenciana.
- Rendes inferiors a 2.100 € a l'any per persona de la unitat familiar
Es prioritzen:
- Víctimes de violència de gènere
- Desnonaments
- Famílies amb menors en risc.
Sol·licitar lloguer en habitatges de la Generalitat Valenciana:
- Residir, de forma legal, almenys 1 any en la Comunicada Valenciana.
- No ser titulars d'habitatge cap dels membres de la unitat familiar.
- Acceptar les condicions d'arrendament.
- Ingressos inferiors a 2,5 % l’IPREM.
- Comptar amb ingressos mínims del 0,5 % de l’IPREM.