Vés al contingut
  • VAL
  • CAST
Inici
  • Aldaia
    • Situació geogràfica
    • Història i Tradicions
    • Farmàcies de Guàrdia
    • Festes
    • Telèfons i enllaços d'interés
    • Mapa de carrers
  • Ajuntament
    • Salutació de l'Alcalde
    • Corporació municipal 2019-2023
    • Oficina Virtual
    • Perfil del Contractant
    • Portal de transparència
  • Departaments Municipals
    • ADL i comerç
    • Agència tributària
    • Atenció a les persones
    • Biblioteca
    • Cultura
    • Govern obert
    • Esports
    • Educació
    • Recursos humans
    • Joventut
    • Seguretat Ciutadana
    • Urbanisme i Medi Ambient
    • Sanitat i Benestar animal
    • Servicis administratius
  • Informa't
    • L'informatiu
    • TWITTER
    • YouTube
    • facebook
    • Instagram
    • Aldaia Ràdio
    • App
    • Calendaris
  • Bústia ciutadana

Formulari de cerca

Agència tributària_

  • Gestió tributària
  • Punt d'informació Cadastral
    • agencia-tributaria
    • Agència Tributaria
      961988818
      CITA PREVIA 960455082
      San Francesc, 6
      46960 Aldaia Valencia
      agenciatributaria@ajuntamentaldaia.org
      Dilluns, dimarts, dimecres i divendres
      De 9:00 a 14:00h
      Dijous
      De 9:00 a 14:00h / de 16:30 a 18:30h
    Agència tributària

    L'Oficina municipal situada en la C/ San Francisco Núm.6 acull els serveis de Recaptació, Punt d'Informació Cadastral (PIC) i Gestió Tributària Municipal.

    L'Agència Tributària Municipal té per finalitat el desenvolupament de les actuacions administratives necessàries perquè el sistema tributari de l'Ajuntament d'Aldaia s'aplique amb generalitat i eficàcia als obligats tributaris, mitjançant procediments de gestió, liquidació, inspecció, recaptació i revisió dels actes tributaris municipals, així com l'aplicació dels altres recursos públics la gestió dels quals li corresponga o se li encomane.

    En el compliment de les seues finalitats, l'Agència Tributària Municipal es regeix pels principis d'eficiència, suficiència, agilitat i unitat en la gestió.

    En les oficines municipals situades en la C/ Sant Francesc Núm.6 s'exerceixen les següents competències

    La gestió, liquidació, inspecció i revisió dels actes tributaris municipals.

    • La recaptació en període voluntari i executiu dels ingressos de dret públic de l'Ajuntament i d'aquells altres la gestió dels quals se li encomane.
    • La tramitació i resolució dels expedients tributaris relatius als tributs la competència gestora dels quals tinga atribuïda
    • Col·labora en la proposta, elaboració i interpretació de les normes tributàries pròpies de l'Ajuntament.
    • L'anàlisi de les previsions d'ingressos públics i col·laboració amb els departaments d'Intervenció i Tresoreria de l'Ajuntament d'Aldaia.
    • La col·laboració amb altres institucions públiques en les matèries objecte de l'Agència.
    • En general, totes aquelles competències no especificades anteriorment i que estiguen relacionades amb la gestió dels recursos que corresponguen a l'Agència o li hagen sigut encomanats.

     

    Per tal d'agilitzar pots escriure al nostre correu electrònic general: agenciatributaria@ajuntamentaldaia.org

    Per a temes de recaudació: informacionaldaia@atenciontributaria.es

    CITA PRÈVIA al 960455082 en horari de 9:00 a 19:00h.

    • Calendari fiscal

    • Fracciona! Pla de pagament de venciment especial

    • Pagament de tributs

    • Ordenances fiscals, impostos, taxes i preus públics

    • Glossari de termes tributaris

    • No flash player has been set up. Please select a player to play Flash videos.
    • No flash player has been set up. Please select a player to play Flash videos.
Plaça Constituciò, 10 - CP: 46960 Tel: 96 150 15 00 - Fax: 96 151 06 93 email: ajuntament@ajuntamentaldaia.org
  • Contacte
  • Avís legal
  • Mapa del lloc
  • Política de privacitat
  • RSS
  • Contacte
  • Avís legal
  • Mapa del lloc