Novetats

Les Falleres Majors de 2011: Raquel Posadas i Patricia Cañaveras, a la ràdio
29/juliol/10
Les Falleres Majors de 2011: Raquel Posadas i Patricia Cañaveras, a la ràdio
Participaren al programa "Estem de festa" que agafa vacances fins octubre, quan comence la nova temporada de l'emissora municipal.
DSC01555
DSC01556
DSC01560
DSC01558
DSC01557

Raquel Posadas i Patricia Cañaveras, les Falleres Majors d’Aldaia per a l’exercici 2010 –2011 visitaven anit els postres estudis per tal de participar de l’últim programa d’Estem de Festa abans de les vacances de l’estiu. Les Regines, estigueren acompanyades de alguns membres de JLF, Jose Luis Rubio, Vice – President primer i Miguel  Cañaveras, Vice – President tercer, a més de pare de la Fallereta Infantil.

 

Les Regines del proper exercici faller acudien al programa per tal de contar com estan vivint les primeres setmanes des de que foren nomenades Falleres Majors del nostre poble per a les properes festes josefines, si recordem, el passat 2 de juliol.

 


Raquel i Patricia es mostraren ahir molt contentes, il·lusionades però principalment molt unides entre elles. Les dos, van mostrar -se molt complementades i ens asseguraren que volen gaudir  al màxim de cada moment immers en el seu regnat.

 

Ahir, recordaven algunes de les activitats que junt a les seues respectives corts d’honor, estan desenvolupant en els darrers dies, com és el cas d’un refrescant sopar que feren fa uns dies a la Piscina Lúdica d’Estiu d’Aldaia. Anit també van aprofitar per expressar les seues emocions i les seues impressions sobre les Festes Majors del poble.

 

ImprimirImprimirEnviarEnviar
Enllaços