Novetats

Es clausuren els cursos de pintura i jardineria oferits per l'Ajuntament d'Aldaia
09/març/10
Es clausuren els cursos de pintura i jardineria oferits per l'Ajuntament d'Aldaia
Vint persones han participat per afavorir la formació i la inserció en el mercat de treball
DSC00193
DSC00198

Una vintena de persones han finalitzat hui  els cursos formatius de Pintura i Jardineria que oferta l’Ajuntament d’Aldaia a través de l’Agència de Desenvolupament Local d’Aldaia, gràcies al recursos rebuts per el Fons Social Europeu, i que s’han desenvolupat al llarg de 5 mesos. L’objectiu d’estos tallers és millorar i ampliar la formació per tal de tindre més oportunitats i possibilitats dintre del mercat de treball.

 

Els alumnes, que començaren el passat 1 d’octubre, han dedicat un total de 500 hores a cada taller. En esta ocasió deu alumnes han participat en el taller de pintura, tres dels quals ja han aconseguit trobar feina i deu en el taller de Jardineria, en el que han desenvolupat un mes de pràctiques no remunerades en empreses de la nostra Comarca.

 

L’acte de cloenda ha tingut lloc este matí a les instal·lacions del Centre Mediambiental, la “Casa del Tio Carmelo” i ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Empar Navarro, acompanyada de la directora de l’Àrea de Participació, Amèlia Lòpez i la responsable del departament de l’Agència de Desenvolupament Local d’Aldaia, Mercedes Gonzàlez.

 

La primera edil del consistori, ha felicitat als alumnes per la seua participació que segons ha dit: “els ajudarà en el seu  futur per tindre més recursos personals, més coneixements i un millor i més ampli currículum a l’hora de trobar feina i inserir-se en el mercat laboral”.

ImprimirImprimirEnviarEnviar
Enllaços